Esraburhnkulu Biz urfalıyım arkadaşlar acıyı çok seven biriyim ama hamileyken yeme diyorlar hele eşim çok kızıyor yeme diyor siz yiyor musunuz acı yemekler veya acı biber vs.. zararlı mıdır
Pelinizm Esraburhnkulu Turşusunu pul biberini hertürlüsünü yiyorum valla 🙈 Bebeğimde sevecek böyle giderse 😂😂😂
Esraedik Ben de öyle çok istiyor canım arada yiyorum ama kusmalarım çok fazla kusarken kulaklarımdan çıkıyor gibi acısı korkuyorum yerken
Esra7261 Esraburhnkulu acının bebeğe bi zararı yok ki. Size var valla mideniz sağlam ise yiyebildiğiniz kadar yiyin. Hamilelikte mide problemi ve kabızlık yaşandığı için çok yenilemiyordur acı ama sizce zararı nedir ki burda sordunuz merak ettim doğrusu?
Esraburhnkulu Esra7261 işte acı yediği için bebeği ölmüş kadının o yüzden bizimki de korkuyo yeme diyo ne olucak yani sende acısız ye ölmezsin diyor..bende merak ettim sizler yiyor musunuz diye
deletedmom6295 Esraburhnkulu acı sos ve pul biner yiyorum hemen hemen hergün. doktorum bana sakınca yok demişti o yüzden yiyorum. doktorunuza danışmanızda fayda var
Esraburhnkulu deletedmom6295 ya eşim çok kızıyo bak bebeğe zararlı diye. Bizim burda akraba bi kadın hamileyken acı yemiş bebeği ölmüş karnında o yüzden korkuyo yapma yeme diyor .. yoksa zararı belkide yoktur
Bgusta Esraburhnkulu ben de bazen aci yedim abartiya kacmadan aci biber ceker arada canim koca bir ekmegin arasina iki uc tane koyar yerim yani😄 sadece ishal yapıyor diye sıkıntı olabilir yoksa bi zarari var mi bilmem🤔
Freearc Ayrıca acıyı bebeğe değil size zararı olur diye yemeyin diyorlar. Mideniz iyiyse sorun olmaz bence
Adenbebek Esraburhnkulu ya acı yıyınce neden bebek ölsün yok böyle bişey ya şimdi hepimiz tedirgin olalım topluca o zaman
Esra7261 Esraburhnkulu kim acıdan ölmüş. Kimin bebeği acıdan ölmüş şaşkınım doğrusu. Hiç bi hamilelik makale ve kitabında acının bebek öldürdüğünü veya zararlı olduğunu okumadım.
Esraburhnkulu Cok şükür midemde rahatsızlık olmuyo ve kusma mide bulantılarım da yok ama işte durum bu