Asliberen Salı gününe randevu aldim cok yuksekya bu muayene ücretleri.ben devlete gidiyorum mecburiyetten ama son aya girdim bi kez özele gidim dedim kafamdakileride sorim dedim renklide gorim ultrason kagidida alirim dedim bakalim nasil gececek.yüksekmiş ama fiyati