Bytr Kızlar tanışalım bebişlerimiz arkadaş olur belki ben 35 haftalık 2. Erkek annesi olucam inşallah sizler kaç haftalıksınız nerde oturuyorsunuz ☺️
BhrRzgr_06 Bytr Ben kuzeyankaradayım 16 haftalık gebeyim Allah sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin 🤲 ☺️
Meryemtolga Bytr 27 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim iki erkek annesi olacağım insallah sincan tarafındayim. Batıkent medicalparkta doğum yapacagim.
Bytr Aysegul58 hayırla gelsinler inşAllah bende emek te oturuyorum nasıl geçiyo ilk zamanlar zor oluyo
tuzlulimoon Aysegul58 alakasız ama biz de bi kaç günlüğüne çankaya’ya geleceğiz buralarda görmemiz için önerebileceğiniz yerler var mı? Bir de yemek için aspava öneriniz var mı :)
Aysegul58 Bytr Suanlik kasık ağrısı haricinde bi skintm yok çok şükür ama bazen olmamasına da aklim takılıyor. Amin insaAllah Rabbim hepimizin evlatlarini saglikla kucagimiza almak nasip etsin.
BhrRzgr_06 Bytr Etlik Şehir hastanesine gidiyorum perinatoloji bölümüne takipliyim onlarda gayet iyi muayene ediyorlar uzman görüşü de alıyor Serklajliyım doğumda orda olucak hayırlısı olsun hepimiz için inşallah 🤲💐
Bytr Petrichorers oo az kalmış hayırla gelsin bende medicanada yapıcam bakalım 2. Sezeryan korkuyorum valla 😂
Selma15 17+5 bir erko anasıyım 😂 Eryaman 😀 park beşik felan aldıysanız içine yatağa karar verdiniz mi
Bytr Selma15 yatak olarak tam ortapedik değilde yyenidoğan bebege uygun olmuyo ben ilk ogluma almıştım küçüktw büyüdüğünde onu kullancak şimdilik anne yanı prego santa maria aldım
tugcesakzci Selma15 park beşiğin yanında yatağı hediye geldi fakat yine de yataş twiny alıcam büyük ihtimalle yatak içime çok sinmedi
Selma15 Bytr sağol kuzum seninki de karar vermek herşeu niye zor kendime bşy alırken hiç tereddüt etmem kıyafet alsam denemem bile ama bebek de 40 kere düşünüyorum 😂
GizeemArslaann 36+2 haftalık hamileyim. İlk çocuğum ve oğluşum olacak inşallah💙 Mamak’ta oturuyorum. Liv’de doğum yapacağım.🌸
Cem_re24 GizeemArslaann Merhaba, ben de 36+5 haftalık hamileyim ve Liv’e gidiyorum. Sezeryan olacağım. Doktorunuz kim acaba?