Arkadaşlar bugün 30+1 iz. Rahim ağzı kapalı erken doğum riski çıkmadı hiçbir kontrolde. En son 3hafta önce gitmiştik. Gaz veya idrar ile ilgisi yok; hareket ettikçe özellikle alt karın kısmında çok sancı oluyor. Öylece olduğum yerde kalıyorum. Var mı böyle olanlar yalancı sancılar bunlar mı? Günde 5kez falan oluyor.