SmyEsciv gebelikten önce günde en az 1 paket içiyordum ancak hamilelik düşüncesiyle birlikte ağzıma bile sürmedim, zor biliyorum ama bebeğe zarar verme düşüncesi, sigaradan kaynaklanmasa bile bi aksilik olsa kendimi suçlayacağımı bildiğim için vicdan azabıyla içmemeye devam ettim. Az önce de tesadüfen şu video çıktı karşıma:
Annem bana hamileyken sigara içmiyormuş, kardeşimde ise sigarayı hamileliği fark edene kadar içmiş kardeşimde alerjik astım var tüm sülalede kimsede olmadığı halde. Kardeşimin ne kadar zorlandığını gördüğüm için hep aklıma o geldi ve elim pakete gitmedi. Belki sigaradandı belki değil ama vicdan azabı annenin kendisini suçlaması için yeterli maalesef. Kimse isteyerek gönül rahatlığıyla içmez diye düşünüyorum ama irade de bizim elimizde. İnşallah bırakmayı düşünen herkes bırakabilir 🙏🏻