İnanin aynı şekil bende ikinci gebeliğim ilk gebeligimde öğrendiğim an birakmistim fakat bunda bırakamadım sürekli içiyorum 37 haftalık hamileyim , tabiki vicdan azabi cok fazlasiyla var ama inanin psikolojikmen anlamayan bilemez , çok şükür bir sıkıntımız yok kilosu 3.200 çok az kaldi doğuma ama insan insanın içini bilemez yargılamak kimseye düşmez Rabbim yardımcımız olsun 🌸