Sumeyyeyldz öncelikle merhaba canım ben 38+3 te makat gelişinden dolayı sezeryan oldum makat gelişi olmasaydı bile tercihim ne kadar korksamda sezeryandı çünkü normal doğuma psikolojik olarak hazır değildim sümeyye hoca 38 kadar bekledi ama dönmeyince sezeryana gün verildi son zamanlarda uyuyamıyordum bebeğimin hareketlerinide çok hissedemiyordum yorgunluktan gelişimi iyi o yüzden beklemedi şimdi gelelim sezeryan doğuma öncelikle hastahaneye girişimi yaptım odama geçtim damar yolu açıldı hazırlandıktan sonra ameliyathaneye giriş yaptık tabi biraz duygulu biraz korkulu anlar sonuçta ilk defa ameliyathane ortamını görüyorsunuz herneyse anestezi doktoru geldi iğne için aslaaaa acıtmıyo hissetmiyorsunuz yani derlerdi ya elinize açılan damar yolu daha çok acıtıyo tabi ortam çok güzeldi başımdaki hemşire o kdar tatlı güleryüzlüydüki benimle çok ilgilendi her dk başı soru soruyo tabi ilk başta bende söyledim benimle hep konuşun yanlız bırakmayın beni diye sümeyye hoca gelmeden önce benim tanaiyonum düştü tabi orda hemen müdahale ettiler o yüzden biraz istifra ettim ama o beni çok rahatlattı açıkçası sümeyye hoca geldi benimle konuştu hemen başldı ne kadar sürdü bilmiyorum ama hemen bebeğim çıktı tabi bazı duygusal kavuşmalar çekiştirme konusundada çok hafif hissettim ama korkutacak bir çekiştirme yada aşırı rahatsız olunacak bir çekiştirme değildi zaten o anki duygusallıkla yada yorgunlukla onu umursamıyorsunuz ben hatta arada uyuyordum uykusuzdum çünkü 😅 tabi başımdaki hemşire her detayı söylüyordu bebğini görüceksin çekiştirme hissedebilirsin vs bebbeğim çıktı ardından yine zaman olarak tam yanlış bilgi vermek istemiyorum ama kısa sürdü uzun sürmedi bana sakinleştirici yapmışlardı neyse kendimdeydim yukarı odama götürdüler bebeğim geldi 10 dk sonra çok şükür ikimizde iyiydik sonraki süreçte açıkçası biraz ağrılıydı ama çook normal ve herkesin acı eşiği çok başka ben bildim bile hep nazlıyımdır anestezi etkisi geçtikçe ağrılarım arttı bana ağrı kesici biraz geç yaptılar çğnkü şuan yapsak anestezi hala geçmedi boşuna olur dediler o ara üstümde kum torbası vardı oda ekstra ağrı yaptı dediğim gibi dürüst ol ak istiyorum ama şunuda düşünün sonuçta kaç kat kesiliyorsunuz gayet normal ağrıması cam kesiği bile canımızı ne kadar acıtıyo benim 3 kere karnıma bastırdılar 2 si uyuşukkrn 1 geçmişti sondaki biraz ağrılı oldu ama uzun sürmedi benim için korktuğum ama tam tersi en rahatalyıcı kısım yürüyüş oldu cidden o kadar iyi geliyorduki hep kendim kalkıp yürümek istiyordum çünkğ ben uzandıkça ağrım oluyordu ayakta çok iyiydim yürümek çok toparlıyo ağrılarım resmen birden yok oldu kahve ve bitter çikolata içtim yedim bel ve baş ağrım şuanlık yok umarım olmazda ben ilk gün gazımı çıkardım idrarımı yaptım ertesi gün büyük abdestmide yaptım tabiki bir kere yetmiyo sürekli su içmeye çalıştımki lavoboya gideyim rahatlayayım benim çok şükür sütümde geldi biraz uzun oldu ama yazmak istedim okuması size kalmış☺️başka merak ettiğiniz birşey varsa sorabilirsiniz