gulcanak02_ 38+1 günlüğüm salı günü doğumum olucak inşallah doktorumla daha konuşmadım ikisininde negatif yanları var sizce hangisi daha iyi bilmiyorum ikisinin zorluklarıda var ameliyat sonuçta ama ne yapcağımı bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
nzlbrn gulcanak02_ spinal kesinlikle genel anesteziyi tavsiye etmem doğum biraz uzasa bebeği hemen etkiliyor uyuşmuş çıkıyor çocuk anne karnından ve annenin toparlanması da uzun sürüyor doğum sonrası spinalde hem kendinizde olursunuz bebeğinizi görürsünüz zorunlu kalmadığınız sürece gerek yok genel anesteziye
Nare-21 gulcanak02_ bence spinal çünkü ayık oluyorsun ve bebeği direk yanına getiriyorlar öpüyorsun kokluyorsun🥰 genel anestezi de ayılana kadar kendini bile tanımıyorsun hele ki narkozu fazla kaçırırlarsa😂
DeryaE gulcanak02_ benim yarın doğumum. Spinal olacak. Genel istemiyorum zaten ilk ana şahit olmak için. Doktorum da önermedi bebeği etkilediği için genel anestezi. Hayırlısı olsun. Baş ağrısı bol su ve kahve ile atlatılır diye düşünüyorum yeterki herşey yolunda ilerlesin sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
Nurmert gulcanak02_ benim epidural olacaktı tutmadığı için genel anesteziye döndü ve asla tavsiye etmem:( maalesef hem hiçbir şey hatırlamıyorsunuz ayrı hemde uyandığınızda direk ağrıyla uyanıyorsunuz ve gözünüz bebeğinizi asla görmüyor anestezinin etkisinden de zor kurtuluyorsunuz zaten ve ilk o asıl ağrıyı hissetmiş oluyorsunuz maalesef 🥺
gulcanak02_ nzlbrn ya aslında benim de kafam spinale kaçıyo ondada bel baş ağrısı çok oluyormuş cidden ne yapacağımı şaşırdım yok sonradan bel ağrısı dan duramıyormussun her doğum zor hiç biri kolay değil birde olumsuzluklar öyle bir anlatılıyorki ne kasar dinlemek istemesende böyle olumsuzlukları duyuyorsun
nzlbrn gulcanak02_ bu dönemde olumsuz ve sizi etkileyecek şeyler okumamalısınız bence genel anestezinin zorlukları yanında bi baş ağrısı ve bel ağrısıyla baş edersiniz emin olun önemli olan bebişin sağlığı 🥰
Kaaninannesi37 gulcanak02_ valla birkaç postta daha yazmıştım 13 ay arayla 2 sezaryen oldum ikisi de spinaldi çok da güzel geçti doğumlarım. Kesinlikle spinal tavsiye ederim.
Sumeyyeyldz gulcanak02_ genel anestezide baş ağrısı çok daha fazla olur emin ol buna benimde ilk sezaryanım spinal baş ağrısı çok hafiften oldu kahve içtm bol bol bel ağrısı hiç yaşamadım. Bence o ağrı oluyo diyenler fazla abartıyo herseyi 2 sene geçti üzerinden ne sezaryandan sonra ne de şu anlarımda ağrım hiç olmadı. Bence geneli hiç düşünme kendine gelmen cok uzun zaman alıyo bebeğini gör herseye şahit ol öylr muazzam bir duygu ki o 😌
Afro-dit gulcanak02_ 2 kere sezeryan oldum canım hiç bel ağrım yok ilk 1 ay iğnenin yeri acıdı agridi oda çok hafif ama ben baş ağrısı çektim o çok kötüydü migrenim var galiba ondan çok etkiledi beni
gulcanak02_ sscan18 benim bebğim makat gelişli 38 haftamda gün verdi bana ondan öncesinde 36+5 gittm gün vermedi belki bebek döner diye artık bı haftaya kadar dönmeyince gün verdi ya bende zaten sezeryan istiyordum ama işte karar veremedim hala siz kendiniz mi istiyorsunuz yoksa sezeryan gerektiricek bir durummu var
sscan18 gulcanak02_ Şuan için bir sıkıntı yok normal doğuma 35+4üz ama ben başka şehirde yapacağım için 37. Haftamda gitmek istiyorum doktora acaba gün verir mi diye merak ediyorum. O yüzden sezeryan istemeye başla🫣
EbruBoluKaya 37 gün önce genel oldum çok rahat geçti. 1 saat sonra odaya geldim ve bebeğimi getirdiler hemen emzirmeye başladım. İlk kalkış ikisi içinde zor sonrasında rahat ettim 3 4 güne toparladım bebeğime tek bakıyorum ilk günden beri
Sumeyra19 EbruBoluKaya bunu duymak beni rahatlattı ben yiçbişey duymak istemiyorum genel olmak istiyorum ama herkes genel kötü yazmıs
gulcanak02_ Sumeyyeyldz çok saol canım yorumun için aklım spinale dah çok kayıyo ondada baş brl ağrısı ve hissederm korkusu var zamanımda az kaldı kaçma şansımda yok öyle böyle gelicek bebiş😅
Sumeyyeyldz gulcanak02_ ne demek canım benim her anına şahit olmak cidden çok özel :) Bu arada gördüm salı günü kavuşuyormuşsun yavruna sağlıkla al kucağına inşallahh 🥹 doğumdan sonraki hastane ve doktor tecrübelernide mutlaka okumak isterim 🥰