Fatma-Zehra-gunes- Ervaa35 erva hanım dündendir çok kötüyüm ağlamaktan kendimi alıkoyamıyorum doktoruma sordum dedi dikkat et her ay toksoplazma testi yap böyle dedi daha kötü oldum ama ben hamile olduğumu bilmeden öncede yemiştim baya sonra hamileliği öğrenince test yaptım çıkmadı bi şey ama kafamdan gitmiyor vesvese veriyor şeytan ağlamak istemedikçe ağlıyorum
Ervaa35 Fatma-Zehra-gunes- ağlıycak bir durum yok bebegınızı üzmeyin ben hamileyken bir kaç kez yedim abartmadan bence artık yemeyin vücudunuz zaten temizlenir bu kadar endişelenmeyin lütfen😇
Fatma-Zehra-gunes- Ervaa35 çok teşekkür ederim size teselli verdiğiniz için sakinleştim biraz aklıma geldikçe sağlıklıyız diyorum stres daha çok zarar verir diyorum susuyor birdaha ağzımı bile sürmem
Ervaa35 Fatma-Zehra-gunes- bencede içine sinmiyosa yeme😇 ama vesvesede yapma dediğim gibi bişeyi yoktur bebegın ama sen üzersin 😇
Fatma-Zehra-gunes- Ervaa35 çok doğru söylüyorsun valla düşün düşün hasta gibi gezdim şimdi vucüt çöktü hastalandım gel de uğraş kemiklerin başım her yerim ağrıyo
Kelebekmisaliihayat Ziynetdefne16 o bulyonlar da çok zararlı. Pişmiş ettin yapılır mı acaba, eğer pişmiş et ile oluyorsa , illa etli tuketecekseniz pişmiş olsun. Tabi yeşillik de iyi yıkanmış olmasına dikkat edin. Toksoplazma için de test yaptırın, içiniz rahat etsin.