Nur_gnn myprincessgirl ben 32+1 de gittim 3 hafta sonra gel dedi sıkıntı görmüyolarsa sık sık çağırmıyor doktorlar
Bsraskmn myprincessgirl 40 hafta oldum 36 ya kadar ayda 1 di sonra haftada 1 oldu son hafta 2-3 günde 1 oldu hala bekliyoruz
Esranur049_ myprincessgirl bende 32 de gittim banada 3 hafta sonra gel dedi. Ama ilk gebeliğimde 2 haftada bir gidiyordum 38 den sonra haftada 1 ve her kendimi iyi hissetmediğimde gidiyordum🤷♀️
myprincessgirl mommys1 ben en son 33 de gittim 3 hafta sonra gel dedi bana da çok uzun süre gibi geldi
Elifdddd mommys1 bi sorum olucaktı ben en son 28 haftada gittim devlet kontrollüyüm 30 hafta oldum doktor su zaman gel demedi ben şimdi ne zaman gidicem
myprincessgirl Ben 33 de gittim 3 hafta sonra gel dedi bana fazla gibi geldi de burda da sormak istedim
mommys1 myprincessgirl bilmiyorum ki ben her hafta nstye giriyorum ultrasonla kontrol ediyo riskli bi durumumda yok
myprincessgirl Nur_gnn 36 dan sonra daha kısa sürelerde çağıracam dedi ama 3 hafta da risk falan oluşursa yani uzun bir süre gibi
myprincessgirl mommys1 yani bence de mantıklı olan o 36 dan sonra daha sık çağırmaya başlayacam dedi de bilmiyorum
Nur_gnn myprincessgirl ama zaten ağırın yada bi şikayetin olursa bekleme gel diyor. Güzel düşün bir sıkıntı olmaz inşallah için rahat etmezse iki hafta sonra git sen
mommys1 myprincessgirl benim açımdanda iyi oluyor her hafta bebeğimin gelişimini görüyorum yüzünü görüyorum 1 ay sabredemiyordum önceden zor geçiyodu günler 😂
mommys1 Elifdddd ben 28 den sonra 31 ya da 32. haftada gitmiştim ondan sonrada haftada bir çağırdı aspirin kullanıyodum 32. haftada bırak demişti doktor
Sevval41 myprincessgirl ben 33+5 gittim en son bana 2 hafta sonra gel diyor 28. Haftadan itibaren 2 hafta bir gidiyorum ama bu hafta ilk defa nst aldılar şaun 34+3 teyim
myprincessgirl Sevval41 bende 33+5 de gittim en son 3 hafta sonra çağırınca bana uzun bir süre gibi geldi 34+4 benimde ilk gebelik mi sizin 33+5 de gittiğinizde kaç kiloydu bebiş
myprincessgirl Nur_gnn öyle yapayım ben en iyisi kilo alıp almadığını merak ediyorum bir de kasılmalarım çok oluyor nst de sıkıntı çıkmıyor ama korkuyorum ben