CnY7 2 haftalık hamile olduğumu öğrendim birşey de hissetmiyorum daha iyi mi korkuyorum yaşadığınız belirtiler tecrübeler nelerdir ağrınız falan oldu mu?
ecembugra53 CnY7 cok yenisin hoşgeldin 🙂 dikkat et sakın bişey kaldırma dinlenmene bsk keyfini cıkar 🙂
Sermec27 CnY7 son adet tarihin ne canım çünkü gebelik en erken 3. Haftadan başlar 🥰 bu arada her gebelik farklıdır kimisi çok yoğun ağrı kusma vs yaşasa da kimisi prensesler gibi geçirir ağrı kusma bulantı vs yaşamaz kan testi verdin mi kaç çıktı
tugcesakzci CnY7 yumurta ve spermin döllenme aşamısında olduğu daha gebeliğin oluşmadığı ilk 2 haftayı nasıl farkettiniz acaba? Tıp dünyasında ilk olabilirsiniz çünkü 😂😂
Hulo2105 tugcesakzci şey ama bende kan verdim doktor bana daha çok küçük 2-3 haftalık dedi. 🤔acaba betaya göre mi öyle diyorlar
Hulo2105 CnY7 canım bende yeni öğrendim doktor çok küçük 2-3 haftalık dedi. Regl ağrısı gibi ağrım var kimyasaldan korkuyorum umarım değildir☹️
CnY7 Hulo2105 banada öyle çok küçük dendi ultrasonda bile görünmedi 6 7 haftalıkken görünüyormuş zaten bende bisey anlamadım
bsrablc CnY7 ben 4.haftaya kadar hiç bisey hissetmedim sadece testlerde pozitif çıkıyordu. snra kasık ağrısı bel ağrısı başladı . 6.haftadaym yeni yeni midem bulaniyor ben burdayım anne diyo ,😅
sakinanneee3 CnY7 Yumurtlama günü zaten adet gününden itibaren 14 gün olarak tahmin ediliyor siz ne zaman yumurtladınız sperm hedefe ulaştı embriyo oldu😂😂😂
Sevinc-Berna87 CnY7 galina 4 haftalik yada 3 haftalik gebe olmaniz lazim cünki son adet tarihinde göre hesaplaniyor ve en erken 3 haftalik ögrenebilirisniz
Minikkush9496 CnY7 canım betaya görü 2 haftalık ola bilir ama gebelik tarihi son adet tarihi baz alınır ve belirtiler 6 haftadan sonra başlar çoğu zaman bu arada tebeik ederim sağ-salim inşallah🙏🏻
CnY7 Minikkush9496 12 kasım son adet tarihim kanda da 624 çıktı btch o yüzden doktor öyle dedi benimde bilgim yok kızlar 😂