Women_nur_ ben doğma büyüme Fransa, aslen yozgatliyim
Eşimde aslen yozgatli ama Siirt’e atandı
Fransadan Siirt’e gittim yani 😁
Aslında memleket aynı ama yetiştirme tarzı, beklenti, alışkanlıklar vs çok farkli
Arada birde nesil farkı… Eşimle zorlanmıyorum çok ortak yönlerimiz var, uzakta okumanın etkisi de var onda küçük yaştan beri uzakta kendi büyüdü, ama ailesi ile ve yanlarına gittiğimde biraz zorlanıyorum çok farklı bir ortam çok farklı karakterler çok farklı beklentiler vs, köy birde, biraz fazla eski kafalar…