1s1e1d1a_ Cigdem_48 6 günüm kaldı benimde ama hala bir belirtim yok Perşembe günü kontrolüm var sonuç ne olur acaba bende normal doğum yapmak istiyorum insAllah 🤲 Rabbim vatana millete ailesine hayırlı bir evlat eylesin insAllah sağlıkla büyüsün yavrun😘
Acemiiiii Memolininannesi sırf şu korku yüzünden sezaryene kaymayı düşünüyorum. Doğurmaktan çok kesişen korkuyorum 🥺