scldnz benim de bebeğin başı yerleşmişti , doktor 40+5 de muayene ederken biraz uyardım dedi sonra sancım çıktı bir iki gün kasık ağrım oldu , sancın olursa gel dedi doktor ama ne yaptıysam doğum sancım suyum nişanım gelmedi 41+0 da gittim direkt yatış verdi sonra fitil ile suni sancı verildi canım