inarches Melek__55 Benimde öyle doktor bebeğin makat duruşta olduğu için hep rahimi falan teper normal demişti.
Melek__55 inarches yaaa ben iki hafta önce gitim baş gelişti döner mi tekrar makat dönüşü mü oldu acaba 😳
Bebisbg34 Melek__55 hayır henuz gitmedimde genelde normal diyolar okuyorum burda bazen süreklı orda oynamıyo tabı arada sırada
yagmur_vera berenn02_ Evet ya ilk ikisinde de doğumda öğrenmek istedik ama nasip olmamıştı. Sabırlık mı bilmiyorum ama kız olursa ne âlâ diyorum oğlan olursa da ne âlâ diyorum yani ben bebeğim olacak gözü ile bakıyorum. İkisi de baş tacı ♥️
yagmur_vera berenn02_ Çok ama çok güzel bir duygu Rabbim hayırlısı ile nasip etsin sağlıklı bir şekilde♥️💓
inarches Melek__55 Benimde 27+2 ama bebek zaten son haftalarına hatta son günlerine kadar bile sürekli pozisyon değiştirebiliyor endişelenmeyin
Mervenur_kcbs Merhaba 28+4 den selam en son ne zmana kontrole gittiniz boy kg nasıldı ben çalışıyorum yememe çok dikkat edemiyorum sizlerin nasıldı hareketler bazen az bazen çok
berenn02_ yagmur_vera tabiki de öyledir rabim gönlündekini nasip etsin sağlıklı olsun da farketmez 🥲🤗
Parlakk Bebisbg34 27+5iz genellikle gündüzleri sessiz geceleri hareketliyiz doğunca vay halimize diyorum ☺️