Bebisbg34 aslında geçmedi ☺️ hemen kötü şeyler aklıma geldi ve sürekli bebeğimin hareket etmesini bekledim 36. Haftadan beri düzenli hissedebiliyorum çok şükür oyüzden içim daha rahat, ama benim gibi düşünenler varsa da içlerini rahatlatmak isterim, etrafımdaki insanlarla da cok konuştum kimisi hareketten geceleri uyutmuyor derken kimisi 1 gün hiç hissetmediğim oldu diye anlattilar :) ve biz hareketteyken zaten herzaman da onların hareketlerini hissedemeyebiliyoruz mesela çikolata ye yarim saat sonra hareketlenme başlar dediler bende hiç öyle olmadi tamamen keyfine düşkün bir bebek ☺️😆 o nezaman isterse ozaman hissettirdi