Aysll33 MihribanErdem damara denk getiriyorsnz o yüzden sanrm bndede ilk başlarda oluyordu şuan eskisinden daha iyiyim
Nilcan Bende kullanmıştım koldan yaptırıyordum morarma ve acı muhakkak oluyor her defasında kolu değiştirip biraz farklı yerine vurduruyordum morluk içinde hemşire saf alkolle silebilirsin yada kolonyayla demişti
MihribanErdem Nilcan kolonyanın faydası çok olmadı denemiştim ama mikrop kapmayım diye yine de yapıyorum
Gul2769__ MihribanErdem yok yok asla tekrar yapma tekrar iğne vurursan iyi deil o dağılıyor içinde sadece şişlik oluyor benim kolum da bile şuan şişlik var ister istemez günlük iğne. Vurdugumuz için şişme morarla ağrı sızı oluyor bebisler iyi olsun 💕biz iyi olalım geçiyor her sey
MihribanErdem Gul2769__ evet herşey onun için zaten böyle şeyler için mızmızlanmam asla inşallah sağlıkla gelirler 🥰
Gul2769__ MihribanErdem amin aminnnn aminn Rabbim bütün hamişlerin bebeklerini bizlerinde bebeklerini sağlıkla hayırla afiyetle versin kucağımıza sağlıkla doğumlarimiz olsun evlatlarımız iyi olsun 🤲🏻🤲🏻💮