Kızlar üç sefer başıma geldi iğne yaptığım yer şişiyor taş gibi acıyor veya baya baya morarıyor iğne dağılmıyor olabilir mi çok da acıtıyor normal vurduğum iğneler hep böyle yapmıyor ama tam bi tarafım morluğu geçecek karnımda diğer tarafım simsiyah morarıp şişiyor