tugbadurmaz34 yaaa çok güzel 🥰 gerçekten çok güzel uymuş. İnsanın içine doğuyor ya bende hep ilk çocuğum oğlan olacak derdim oldu bu bebekte hamile kalmadan önce diyordum 2. Çocuğum kız olacak diye hamileykende sürekli dedim kızım olacak öyle hissediyorum dr yüksek ihtimal kız dedi bacak arası boş 😂😂