Aysnr11 tugbakguns Soğuk süt çok iyi geliyor benim sürekli oluyor mide yanmam sütüm olmadığı zaman salatalık salatalık olmadığı zaman soğuk süt hemen geçiriyor ikiside 😇
Elaarslan tugbakguns bende öyleydim boğazım kaynardı gaviscon kullan aninda 1 saniyede işe yarıyor zaten hamileler için yapilan bi şurup muhteşem otesi bisey
kressida tugbakguns Doktorunuza söyleyin benimki direk rennie duo yazdı ancak öyle rahatladım haftada 1 şişe garanti bitiriyorum, bir de tabi ki olmazsa olmaz yüksek yastıkla yatmak ve uyumadan en az 4 saat önce yemeği kesmek
asena99 tugbakguns bana sade sodadan başka bişey iyi gelmedi kahvaltıdan sonra yatmadan önce kesin içiyorum gün içinde yanma olursa yine içiyorum başka türlü geçmedi naptiysam
Gencanneeeeee tugbakguns Soda,Soguk Süt,Rennie (Şurup hali daha etkili) bazen de naparsan yap etki etmiyo canisi saat 7:27 mide yanmasindan uyuyamiyorum 2 soda ictim sut ictim banamisin demedi 😂🤦🏻♀️
tugbakguns Gencanneeeeee geceleri hep ayaktayım midem yanıyor kavruluyor. Gündüz daha iyiydim ama gündüzleri de başladı ne yiyeceğimi de şaşırdım
Gencanneeeeee tugbakguns Baharatli Seylerden Uzak Durmaya Çalış Tatlıda yakar biraz mideyi hamilelik ilerledikce sıklaşıyo yanma 34+0 suan benim bebis ben hic bu kadar midemin yandigini eksidigini bilmedim sabır etcezz💝
Waffleveliyaninannesi tugbakguns eczaneden rennie alabilirsin. Gebelikte kullanılıyor ve bebeğe hiçbir zararı yok hemen geçiriyor