Oznr olsun kuzum ya hayırlısı olsun bende gönüllü sezaryen oldum ama şükürler olsun çok iyi geçti hiç yatmadım sanki hiç ameliyat olmamış gibiydim şimdi de bişeyim kalmadı ama benim de bebeğim çok hastaydı hala devam ediyo sarılık var kan uyuşmazlığından dolayı hala sesini duymuş değiliz hep uyuyo 😔 Bebişlerimiz iyi olsun da gerisi önemli değil tatlım ya geçmiş olsun bu arada 😘🙏🏻