Mucizemgeliyor86 bende tüp bebekle hamile kaldım inşallah 26 yaşında anne olmuş olacağım ben de çikolata kisti vardı 2cm di ama küçüktü üç yıldır olmuyordu aşılama da denedik tutmadı sonra hemen tüp bebek denedik şükür ki ilk denemede tuttu şimdi 37+4 günlük hamileyim sona yaklaştık doğuma bir şey kalmadı benim doktor direk sezaryen diyor ama bende normal olsun istiyorum cuma günü çatı muayenesi olacak bakalım ne diyecek eğer dursa cuma günü gün verecek sizin nasıldı doğum hakkında bir şey diyor mu doktorunuz bu konuyu çok merak ediyorum çünkü