Elifbyk benim 3lü testim 73 de 1di ya da 71 de 1, direkt perinataloga gittik o ultrasonda risk görmedi ama bu kesin bir şey değil dedi, nipt yaptırdık 3 hafta ağladım onun sonucu temiz geldi şükür. Şu an bebeğim 8.5 aylık yanımda uyuyor hiç bir şeyi yok Allahıma şükür . O süreçte böyle şeyler okuyunca biraz içim rahatlıyordu o yüzden yazmak istedim