gulcin46_ 2 ci gebeliğim araları sık. Ve ikisinde de 5 hafta da çıktı doktorum çok şaşırmıştı aile de şeker yok yaşım genç kilom yok. Doğumdan sonra gitmişti ilk gebelikte, ben özel hastane kontrollüyüm endokrin bölümü takipliyim. Diyet yapıyorum ne kadar yapabilirsem. Şeker, beyaz un, pirinç patates şekerli meyvelerden uzak durmaya çalışıyorum. Paketli ürünler zaten yok. Şeker ölçüm cihazı almıştım ilk oğlumda günde 4 ölçüm yapıyordum sabah açlık ve her yemek sonrası çok şükür düzenliydi ilk gebelikte. Bunda da ne yapsam yapayım açlık yüksek çıkıyor, tekrar gidicem kontrole ama bu daha da zorluyor çünkü hep Tatlı yiyesin geliyor.