Kızlar post erken gebelik testi üzerime olunca testimi birde size atıp sormak istiyorum Bi bakabilirmisiniz . En üstteki bugünün flaşı tutunca ilk dakikalar çizgi gözüküyordu flassiz görmemiştim 20 dk sonra baktığımda gözle gorebildjm siligi alttakiler de 2 gün öncenin onlarda sonradan belirginlesti . silikmi gerçekten yoksa kuruma cizgisimi sizce