elifsozen
Ben adetime 4 gün varken erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı sonra yarımsaat sonra silik oluşmuştu ama benim hiç ağrımadık kadar kaşık ağrım vardı sonra ertesi gün gidip kan testi verdim 27.5 çıkmış tı doktor daha çok yeni bir gebelik nasıl anladın bunu demişti 2 günde bir kan verdim değer yükselcekmi die şükür 5 6 günde düzenli yükseldi