Hilallth Ozr42 benimde öyle oldu maalesef kendiliğinden 3 ay korunun dedi bakalım ne olacak normalde bugün regl günüm bakalım olucakmıyım 🙂
Ozr42 Hilallth hayırlısı olsun inşallah tutar sağlıklı bir gebelik geçirirsin . Düşükten sonra çabuk tutar derler . 🙂
melinda- Hilallth ilk gebelikte kalp atışı yavaştı yavaş gelişiyordu sonra durdu kürtaj oldum, 2 ay korun dedi, 3. Ay gebe kaldım onda da aynı şey oldu kürtaj olmak zorunda kaldım, sonra 8. Ay kaldım onu sağlıklı şekilde doğum yaptım
deryaa_milena Ağustosta kalbi durduğu için kürtaj oldum ilk gebeliğimdi. Bu hafta hamile olduğumu öğrendim.
Hilallth Ozr42 inşallah Hayırlısı ne ise o olsun düşükten sonra çok fazla psikolojim bozuldu şimdi de hadi birdaha hamile kalırsamda diğerinde gene olursa korkusu çok fazla var bi arkadaşım da düşük yaptı doktorlar genellikle ya 3 ya da 6 ay korunun diyor fakat arkadaşıma kanaman bitince direk kalabilirsin demiş yeniden hamile kaldı doğdu bebeği bunları duydukça istemsiz sıkıntıya sokuyorum kendimi üzülüyorum
Ozr42 Hilallth bende aynı durumdayım hareketini hissedene kadar öyle geçti şuan 35 haftalığım 28. Haftamda birde erken doğum riski oluştu hala bişey olurmu korkusu var. Çünkü bir kere yaşadık. Allah bir daha göstermesin. Bence doktor size şu kadar ay korunun dediyse korunun. Ve ben 20. Haftaya kadar progestan kullandım hem başta lekem gelmişti hemde düşük yaşadığım için doktorum vermişti. Eğer verirlerse kullanın kesinlikle onun etkisi çok iyi yani sağlıklı bir gebelikse rahime tutunmayı sağlıyor halada kullanıyorum erken doğum riskinden dolayı tekrar başladım.
Ozr42 Hilallth ve şöyle düşünmekte gerek ben sonra sonra farkına vardım . Düşük olmasaydı doğsaydı ve sıkıntılı olsaydı yani sağlığı açısından bizim için daha zor bir sınav olacaktı. Aslında sağlıksızsa düşmesi çok iyi . Başta bende çok üzülmüştüm moralim bozulmuştu. Hamile kaldığımda kaygılarım devam etti ediyorda hala . Her kontrole gittiğimde dualar ede ede giriyorum.
Naz_37_can86 Hilallth bende 21 Ekim de 9+5 kalbi durduğu için kürtaj oldun bu ay istiyordum ama kist varmış onun için doğum kontrol hapı verdi iki ay sonra çocuk yap dedi
Altin23 tubik_ bu süreçte korunmasız ilişki düzeniniz nasıl oldu acaba ben de 18 Kasım’da kürtaj oldum bugün erken gebelik testi yaptım çok çok silik bi çizgi görüyorum 1 hafta önce korunmasız ilişkim oldu. Acaba gerçek mi diye düşünüyorum
tubik_ Altin23 ilk adetten sonra korunmayı bıraktık. Doktor en az bir adet bekle korunmasız ilişki için dedi. Yani kürtajdan sonraki ilk adete kadar korunduk hep
Altin23 Hilallth 18 Kasım’da düşük yaptım 30 gün oldu. Bugün erken gebelik testi yaptım ve hafif silik çizgi görüyorum 2 kere korunmadık geçen hafta. İnşallah doğrudur. Ben de çok istiyorum yeni çocuk 
hatice__1 zey-nep11 canım ben Kasım ayında adet öncesi mantar tedavisi gördüm adet bittikten sonra 10 sonra aşırı derecede kasık ağrılarım oldu şüphelendim ve 7 gün kala test yaptım hayalet çizgi vardı sonraki gün ilk idrarla bir test daha yaptım biraz daha belirgindi 4 gün kala bir test daha yaptım pozitifti