Hilallth temmuzda hamile kalmıştım Kasım’da doktor dedi almamız gerekiyor düşük yaparak aldılar kata yapısı oluşmamıştı sonra çocuk yapmayın korunun dedi folik asit kullandım Kasım 10 düşük yaptım Aralık Ocak ayında ilaç kullandım Şubat’ta doktor çocuk istiyorsan yapabilirsin dedi oldu çok şükür kızım şuan 2 yaşında korkmayın Rabbim kısmet ederse hayırlı bir zamanda inşallah bebişiniz olur inşallah