Yonca_26 Esragok-k1 hic canim birsey vermediler kendiliginden gecmesini beklicez dedi her iki doktor da
Esragok-k1 Yonca_26 Dikkat et ağır vs bir iş yapma yat dinlen korkma Allah’a dua et hayırlısıyla geçecek inşallah hepimiz için 🤲🏻💜
Yonca_26 Esragok-k1 insallah canim ya🥹zaten birsey yapmiyorum korkuyorum sadece aksam yemegini hallediyorum oda pratik seyler yani bu kadar Rabbim korusun tün bebislerimizi insallaj😌
Esragok-k1 Yonca_26 amin canım cümlemizin 🤲🏻💜 Benim kendi ailem memlekette bende antalyadayım 1 er hafta arayla kaynanam eşimin halası durdu yanımda 3 yaşında kızım var ama eşim yardımcı oluyor sadece yemek yapıyorum bende napayım mecburum
Hristina Yonca_26 bisiyler içtinmi cnm yoksa sadece yatmak dinenmek mi ne yaptin ben cok korkuyorum 1 hafta sonra memleketime donuyorum orada herşey beli olur ama 1 hafta uzun bir sure
Yonca_26 Hristina bir haftadir sadece yatiyorum canim hic ayaga kalkmiyorum ev isi vs yapmiyorum arada sadece aksam yemegini yaparsam o da pratik biseyler fazla yorulmadan