Kizlar merhaba gecen hafta cuma günü kanama vardi 4 gün sürmüstü doktorum hersey yolunda bebekle ilgisi yok demisti cok sükür kac gündür birseyim yoktu gece wc icin uyandigimda akinti seklinde lekelenmem olmus sabah uyaninca da devam ediyodu ama siddetli degil cok hafif bi bulaniklik bi akinti var simdi de sag alt karnimda bi rahatsizlik hissediyorum sanki bi sanci bi gerilme 13+4 olduk bugün sizce bu rahatsizlik lekelenmeyle ilgili olabilir mi😏