Blueberry0 muayeneye gittiğim de hiç bir sancım yoktu. İlçe de olduğum için aksam doktor yomtu ve ebeler vardı ebe alttan muayene etti ama muayene ederken cok zorladı kanama olmadığını acikligimin olmadığını söyledi ama nst de bakalm dedi nst de sancı yoktu ama bebeğin kalp atislarinda artış vardı ufak ufak da onemsiz kasılmalar nst sonucumu alıp acilde ki doktorun yanina gectm doktor kadın doğum doktoruna ulasip bilgileri ona söyleyecekti ben beklerken birden sancilarim artmaya basladi bana hemen serum bağladılar ama hissediyordum bi terslik olduğunu serumdan sonra tekrar beni nst ye bağladılar ve 15 dk once hiç sancım yokken birden 5 dk da bir 100lere çıkan sancılarım başladı muhtemelen alttan muayene tetikledi diye düşünüyorum çünkü ebe cok zorladı bakarken neyse benim ikinci doğum olduğu için hemen şehir hastanesine gitmem gerekiyordu ambulans geldi apar topar sevk işlemi yapıldı ve sehir hastanesine geldiğimde hemen sezeryan doğuma alındım 37+2 de 2965 gr kızım doğdu 🥰 ilk 1 saat küveze aldılar solunum desteği icin sonrasinda yanimdaydi hala hastanedeyiz insallah bugun taburcu olcaz.🩷 Yani benim kanamama hic bir sebep bulamadilar nişan degil dediler ama muayenede de kan çıkmadı bakmak icin zorlarken doğumu tetiklediler diye düşünüyorum