kızlar 37+0 haftalığım . akşamdan beri bir akıntı var her wc gittiğimde peçetede görüyorum kan gibi. bi tık daha açık renkli sadece. makattan geldiğini sandım ama değilmiş. peçeteye sildikçe geliyor 😑Nedir bu sizce? bebeğin hareketini hissediyorum bu arada.