Zeyynnpp sdkshn ama erken yaptın canım 14-15 den önce yapma demiştim doktorum benim ilk denemem de 13 e kadar iğne etkisi vardı düşün.. gebelik 14 den sonra kana düşer iğne etkisi sifirlanip yükselir gebelikle🙏 15 i gibi tekrar yap inşallah pozitif olurr 🤲
Mine38 sdkshn 15.günü bekle canım kesin sonuç almak istiyorsan erken yaparsan doğru çıkmaz bazen geç döllenme falan da oluyor
sdkshn Zeyynnpp Hiç değilse iğnenin etkisi geçmiş canım onu öğrendim 🤗 bakalım artık beklerim adet olana kadar 27 sinde doktor kontrolüm var o zaman bakarız kanda
Aysnr11 sdkshn bi foto atsana bakalım biz de belki hayalet çizgi vardır ben 12. Gün öyle öğrnedim gözle zor görünüyordu
Asiyam__010 sdkshn sanah idrariyla yapman gerekiyor eger varsada kucuk çunku yinede bir testini atarmısım. Buraya
Birdemetyasemin sdkshn ben çok silik bir çizgi gördüm gibi ama kan versene canım kanda çıkar yada 2 gün sonra falan tekrar yapsan testi
Asiyam__010 sdkshn erken gebelik testi yarın sabah yap istersen daha net sonuç alırsın ben adetmie 6gun kala erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı baya görünüyordu 🥰🥰
sdkshn Sevinc-Berna87 Ayyy inşaallah vardır bugüne kadar bir sürü test yaptım hiç birinde çizgi görmedim testi açıp bile bakıyordum ama şimdi hani görüyorum gerçekten var ama ilaç etkisi olabilir mi diye tedirgin oluyorum
sdkshn Ezgicelll34 Bu predoctor ultra erken testiydi turuncu bir kutu 1 dakikada hızlı sonuç yazıyordu ama kasette deneyeyim belki onda netleşir
sdkshn Birdemetyasemin Çizgi belirginleşti 10 dakika içinde hayalet çizgi gibi oldu sizce ilaç etkisi devam ediyor olabilir mi değilse çok heyecanlandım
sdkshn Birdemetyasemin Çizgi belirginleşti canım 10 dakika içinde biraz daha ilaç etkisi devam etmez diye düşünüyorum ama korkuyorum da