Burcin-13 alıyorlar sizi odaya sonra sizinle ilgilenecek ebe geliyor damar yolunuzu açıyor nts ye bağlıyor yengemde bağladı ama arkadaşımın doğumuna katıldım bağlamamışlardı neyse sonra yine bir başka hemşire geliyor anne babaya sorular soruyor işte kan grubunuz hiç düşük oldu mu hiç kürtaj oldu mu herhangi bir alerjiniz var mı vs.. sonra hemşire tekrar geliyor eğer belden iğne olacaksanız iğne olup sonta taktırın tavsiyem ama genel anestezi olacaksa sizi soyup sontayı takıyorlar hastane kıyafetleriyle kalıyorsunuz bu sürede hasta bakıcılar ebe ve hemşireler koca bir yatakla gelip alıyorlar sizi yarım saat bir saat içinde güzeller güzeli bir çocuğu veriyorlar kolunuza ardından emzirme eğitimi için hemşire geliyor size eğitim veriyor bebeği emziriyorsunuz