Bu sözüm bu postun altina 😂😂😂 dalga gecer gibi yorum yapdiysa onlara gelsin kendinizi cok akili saniyorsunuz heralde benim aklima gelmedi mi google yazmayi türkcede icer bilirsiniz yaziyor almanca üzerineyazdigimda tavsiye edilmiyor yaziyordu sizin gibiler keske bu sayfada olmasa gercekten karsinizdaki bi insan hemde hamile bi insan hic mi düsünmüyorsunuz kirilir üzülür diye gercekten sizin gibi kötü kalpli insanlara sadece üzülmeliyim ki ona bilene deymesiniz insallah yarin birdgün sizinde bi sorun olursa baskalarina garip gelirse eger böyle HAHAHAHA cevap vermezler yaziklar olsun !!!!! Hakkimi helal etmiyorum gercekten beni cok üzdünüz !