Mercimeek Busraaa1014 ay ben de vuruldum bir tane daha yaptıracağım öğleden sonr. Sancın için tedavi vermedi mi
Busraaa1014 Mercimeek Bugün nst sancı çıkmadı şimdi ağrım oluyor 1 saattir ama hangi boyutta doktora gidilir bilmiyorum. Bebek çok aşağıda alttan baktı acilmada yok henüz demisti
Busraaa1014 Mercimeek Sancım yeni başladı gece durdu şimdi yine var bel ve kasık ağrısı böyle ince ince adet sancısı gibi. Siz nasıl oldunuz. Bu durumda gitmeli miyim ?
Mercimeek Busraaa1014 benim de öyleydi kuzum ben gitmedim salak gibi doğum anında ki sancıya eş değer sancılarım çıktı hastanede yattım o yüzden adet sancısı gibi giriyor bir doktoruna sor ya da acile git kuzum
IKRAM_01 mirayandme çok geçmiş olsun sağlıkla gelsin bebişin canım. Bir şey soracam belirtin varmıydı acaba
mirayandme Mercimeek IKRAM_01 belirtim yoktu adet olucak gibi hafif sızılar vardı birde ilk doğumumdada olmuştu sol boşluğuma üşütmüşüm gibi vurmaya başladı öyle anladım
mirayandme Mercimeek gündüzleri duruyor benim sabah çıkarır heralde diyorum geceleri aynı saatlerde oluyor hep üç gecedir istersen imza at git ama gece gelir doğurursun dedi sabahı ekle iğneler etki etsin dedi
Mercimeek mirayandme alla alla çok değişik valla benim düzenli değil her an gelebiliyor ilaçla azaldı şükür
Busraaa1014 Mercimeek Benimde böyle sızı gibi belime vuruyor ve bacaklarım aşırı ağrıyor. Gideyim en iyisi
Busraaa1014 Mercimeek Alttan bakıyorlar mı ? Daha dün baktilat açıklık yoktu bidaha bakıp bakıp açmalarını da istemiyorum
IKRAM_01 mirayandme Anladım canım inşallah herşey yoluna girer. Bende 35 haftalığım gün içinde aşırı derecede halsizlik oluyor bugün tansiyon ölçtürdüm 10/6 çıktı
mirayandme Mercimeek evdeyken süre takip ettim doktor duş al bi saat yat geçmezse gel dedi duştan sonra daha çok arttı öyle geldim
mirayandme Mercimeek istemiyorum hiç daha çok küçük keşke bi kaç hafta daha dursa evde de üç yaşında kızım var küveze alırım doğarsa dedi burdan boş çıkmak istemiyorum evdeki kızım bensiz dursun istemiyorum kafam allak bullak