mirayandme benim sancılar 40 60 80 filan çıkıyor, çok şükür 34+3 gibi bi zamanlarda gittikçuan 35+3 olduk, rahim uzunluğu da kısalmasına rağmen bugün de doğmadı, 1 gün 1 gün diye diye ilerliyoruz. İnş. Sen de en az 36 yı görür sağlıkla sıhatle hiç küveze gerek kalmadan alırsın bebişi kucağına