minibebisim Gözlerim dolu dolu ekrana bakıyorum 🥲 o kadar az mı kaldı gerçekten? Neler yapıyosunuz hamişler 🥰 bizim hiçbi şeyimiz hazır değil hala bekliyorum 🤭 butonu görünce bi streslenmedim değil ahhahaahaa
Eyvz minibebisim 33 . Haftadayim her sey hazır Hediyelikler haric sadece evimi temiz tutmaya çalışıyorum .
yarencaliskan minibebisim 34+4 hastane çantası beni hazırla diye bağırıyor ama bir türlü hazırlayamadım 😀
IKRAM_01 minibebisim 34+5 ten selamlar salı günü gün almaya gidecez inşallah. Sırt ağrısı, arada halsiz oluyor. Çoğu bitti çok şükür sona geldik. Elbiseler yıkandı çantalar hazır 3. Bebişimizi bekliyoruz. Sağlıkla gelsinler inşallah.
Sevolii Bende 34 oldum bugün az önce gördüm butonu bi duygusallık yüklendi 🥹 Hepimiz vaktinde zamanında sağlıkla doğuralım inşallah 🙏🏻 😍
minibebisim yarencaliskan aynı durumdayız 🤣🤣 neyse bu hafta inş hazırlarım, kendimde o gücü bulursam tabi 😝
yarencaliskan minibebisim haha benim cümlelerimi kurmuşsun bende bugün eşime öyle dedim bu hafta hazırlarım ama kendimde o gücü bulursam 😀😀
Smyye0303 minibebisim Bella 34.cu haftamiza giriyoz yarın çanta falan hazır bebek elbiseleri yıkandı 4-5 takım koydum😅bı emzik biberon kaynatıp koyucam çantaya bitti 😀sırt kaburga ağrısı bitmek bilmiyor bazen bazı zamanlar çok ağrı yapiyo aşağı baskı yapiyo benim oğlan canı sagolsun😅🙄
minibebisim Smyye0303 evet ya benim de 27lerden beri geçmeyen sırt ağrım vardı, şimdi 2-3 haftadır kasıklarıma ağrı saplanıyo 🥲 geceleri yatakta dönebiliyo musunuz ağrıdan 🤭