CnsBes yarın oncelıkle bı erken gebelık testı alın ona gore hem kafanızfa soru ısaretı olmasın cok kez asılama ve catlatma tedavısı yaptırmayın bıraz yumurtalarınız rahımınız dınlensın ben dıs gebelık yasadım sonlandı doktorum hsg cektır dedi cektırdım sonra doktoruma gıttım catlayma iğnesi falan yaptı o ay tutmadı 2. Ay gene deneyelım dedı ıstemıyorum dedım hamıle kaldım :)