CnsBes Bugün iğne üzerinden 18 gün geçti hala adet olmadım ama gebelik testleri negatif çıkıyor sizce var mıdır gebelik, siz ne zaman adet oldunuz olumsuz sonuclandiysa veya ne zaman pozitif gördünüz idrarda
tgbmerve CnsBes benimki tüp bebekti ama çatlatma iğnesinden sonra en erken ben 13 yada 14. Günde çok silik erken gebelik testinde çıkmıştı. Aslında pazartesi günü sabah sağlık ocağında test verebilirsiniz , özelde yapılan hızlı testler yanlış çıkabiliyor
Muhoz CnsBes 22kasımda çatlatma iğnesi vuruldum 9aralıkta kan testimde hamile olduğumu öğrendim, büyük ihtimal inşallah kan testiniz de pozitif çıkar sizinde
sweetmom_ CnsBes selamün aleyküm canım bende 9 Aralık’ta iğne oldum. 15 gün gecmesini bekliyorum. Size sorum acaba bel ve kasık ağrısı yaşadınız mı?
sdkshn CnsBes Ben de 4 aralıkta çatlatma iğnesi oldum dün gece kan testi verdim 1.6 çıktı biraz erken oldu sanırım bir hafta daha bekleyeceğim ben de canım adet olmazsam tekrar kan vereceğim
_almirasmom CnsBes catlatma ıgnelerı bazen yumurtayı catlatmayıp maalesef kiste dönusturuyo doktorunuza cıkmanızı tavsiye ederim
CnsBes Muhoz inşallah dış gebelik sonrası 6 ay korunduktan sonra 9 aydr deniyoruz umarım bu sefer olur
Kubra001111 Muhoz benim 2.catlatma ignesinden sonra negatif eşimde sorun vardı değerleri düzeldi yumurta takibi yaptırdım bu ay da olmadı iki ay da normal olmazsa doktor aşılama yönlendiriyor
CnsBes sweetmom_ daha şimdilerde biraz oluyor 18 gün sonra yani adet öncesi belirti mi gebelik mi anlayamadım
Eminetolga5559 sweetmom_ merhaba canım bende 13 aralıkta çarşamba günü çatlatma iğnesi vuruldum kasıklarım da batma oluyo hafif hafif seninki nasıl geçiyo
sweetmom_ CnsBes geç döllenme olabilir sizin ki. İnşaAllah gebelik vardır. Ben iğne olalı 6 gün oldu sırt ağrısından uyuyamıyorum bile.
tulayyarsln Bende 1 Aralıkta çatlatma iğnesi oldum henüz regl olmadım. Yarın sabaha regl olmazsam test denicem inşaAllah güzel sonuçlanır. Rabbim herkesin duasındakini yaşatsın
bng_12345 Merhaba öncelikle inşallah hayırlı haber alır tüm isteyenler😍 ben çatlatma iğnesi olduktan sonra iğne olduğum gün dahil 15. Gün kan verip öğrendim hamile olduğumu. İğne tamamen beta hcg hormonu içerdiği için vücut ilk andan itibaren hamilelik belirtisi yaşıyor hatta 15 günden önce yapılan testler pozitif çıkıp yanıltıcı olabiliyor. Ben yoğun bi sekilde göğüs ağrısı ve kasık ağrısı yaşmıştım. İğne olan herkese tavsiyem beklemek çok zor evet ama 15 günden önce test yapmayın
CnsBes bng_12345 benim net negatif çıkıyor hala adet olmadım iğneden sonraki 19.gun yarın yine test yapacağım olmadı kan verecegm
tulayyarsln Mine38 bugün regl oldum. Hayırlısı ile diğer denemelerde güzel haberler almak nasip olsun
_almirasmom CnsBes doktora gıdın bnce bu hafta içinde cunku catlatma iğnesiyle adet gununde adet olmazsan adetin gecerde testlerde cıkmazsa hemen gel demıstı bana doktorum ama ben olmustum gununde
CnsBes _almirasmom bende doktoruma yazdm idrar testleri birşey ifade etmez bekleyelim dedi bekliyorum hala gelen giden yok yine test yaptm yine negatif daha önce dış gebelik geçirdiğim için de bı yandan korkuyorum