Durumunuz imkanınız varsa eşinizle tatil gibi kendinize vakit ayırın ve herşeyden uzaklaşın. Hiç bir sorun olmamasına rağmen 3 sene çocuğumuz olmadı. Temmuzda doktorumuz artık aşılama yapılması gerektiğine karar verdi. Herşeyin Allah’tan geldiğine kabullendik ve temmuz sonunda hamile kalmışım. Rabbim dizede nasip etsin. En önemli faktör stres. Sizi olumsuz hissettiren herşeyden ve herkesten uzaklaşın