gamze_gbdk bende 2 yıldır deniyirim . Maalesef olmuyor çatlatma iğnesi falan yaptım olmadı. Şimdi akışına bıraktım . Evde biseyler deniyorim kendimce soğan suyu, civan percemi gibi seyelr yapıp iciyorim . Ama bişey yok.Çok zorlanıyorum çok üzülüyorum ama elimden bişey gelmiyor . Rabbim hayırlısını versin 🙏