Aysetugbak KrMuratule 2 nizinde sağlıklı olması önemli canım musmutlu günler dilerim bebişinle ailenle ☺ Darısı başıma inşallah 🌸♥
KrMuratule deletedmom11 aynen ya ama o kadar gaz verdin yarı yolda kaldım tam alamamışım gazı demek ki sezeryan oldum normal yapamadım 😂😂
deletedmom11 KrMuratule yapma be üzüLdüm zaten 😔 kesin beni diye bas bas bağırdıysan 😂 senin suçun anacım 🙈 neyse öylede böylede oLan oLmş beben gelmiş oh mis mis kokla kokla uyu inş çabuk iyileşirsin ewe gidnce belli olucak gerçi o 🙈
KrMuratule deletedmom11 aynen canım ya öyle oldu birazcık napalım nasip böyleymiş inşallah çabucak düzelirim 😊
Asyam92 KrMuratule Hayırlı olsun canım bugun bende suni sancıyla doğum yaptım sadece 3 saat çektim ama inan o kadar yalvardım ki alın sezeryana diye almadılar şükür doğurdum ama cok zordu böyle olucagını bilseydim sezeryan olurdum ddm kendime ama öyle böyle gecti acılar kavustum kızıma🙏
KrMuratule Asyam92 seni o kadar iyi anlıyorum ki çok şükür kurtulmuşsun hayırlısıyla dikişin falan var mı
Aysemiray KrMuratule ayyy ayni bennn 4 saat sanci cektimmm dogumhaneyi altina ustune getirdim doktorlar bile yaka silkti artikk ama sonunda kendi sancimla dogurdum herkes bnden önce sevindi bitti sükür diyee 😀 tek sorunum bebegimin küvozde olması 😢😢😢
deletedmom11 Aysemiray hadi hadi yarın senden benden sağLıkLı oLur o meLek üzüLme maşallah işte yanıbaşında bizmkiLer haLa yoLa dewam içerde gelişmeye uğraşıyolar
KrMuratule Aysemiray yaaa çok geçmiş olsun canım inşallah tez vakitte gelir yanına erken doğum mu oldu neden küvezde. Ne güzel siz normali becerebilmişsiniz gerçekten zormuş onu anladım
husniyealtun KrMuratule aminnnnn. Rabbim anali babali sağlıkla huzurla iman uzere buyutmenizi nasib etsin. Guzel ahlakli bir evladiniz olsun insaAllah
KrMuratule husniyealtun amin inşallah Rabbim sizede hayırlı imanlı kuranlı sağlıklı evlatlar dünyaya getirmeyi nasip etsin. 😊