emirasafMom benim ilk hamileliğim. 15.haftanin sonralarinda hissettim belli belirsiz. Doktor da artık yavaş yavaş hissetmeye başlarsın dedi. Hissetmiş olabilirsiniz yani. Herkesin hamileligi farklı, yapısı farklı. Zayıf olanlar daha erken hissedebiliyormuş.
Allah hayırlısı ile, sağlıkla sıhhatle kolaylıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🌸