Sankus devlete gidıyorum ama detaylı ultarason ıcın ozele gitmiştim ozelde kı doktor detaylı ultrason yaparken bakıp suyunuz fazla demıstı aıreten sonuç ıcın randevu alıp ozele gıtmem gerekıyordu ama devlette takıbım yapılıyor dıye gıtmedım devlettekı doktorum suyun fazla açlık tokluk yaptır dedı yaptırdım şekerın yok dedı ıkılı tarama ve uclu taramada da sonuclar ıyı cıkınca down sendromlu degıl demekkı ama suyun neden fazla dedı tıbbı genetıge gonderdı hıc yerımde durmam yuruyus acısından hıc sıkıntım yok oyuzden 28 haftalıgım