Adenala Ozglsri Ben de onu araştırıyorum Önce muayene olup kayıt yaptırmak gerekiyormuş sanırım Hastaneyi gördüm temiz odaları falan büyük Banyo tuvalet içerde Doktorları da iyi diye duydum 🌸
Duygu_turan Ozglsri Emre Sertel e gidiyorum şuanlık memnunum internetten yorumlarına bakmıştım zaten gitmeden önce genel olarak memnundu hastaları da. Doğumu bilmiyorum yakınımda da hiç yapan yok bende merak ediyorum açıkçası iyiyse özele dünya para dökmeye gerek yok bence de 😊
Zeeynep1 Ozglsri 2 ay önce doğum yaptım kontrol amaçlı hemen hmeen tüm doktorların aynı. Normal doğumu ebeler gerçekleştiriyor diye biliyorum benim sezeryandi.sezeryan olunca zaten hangi doktor nöbetçiy se o sezeryan doğuma giriyor. Muayeneye gittiğin doktor girmiyor. Yatisin yapildiginda oda da tek basina bekliyorsun. Beklerkendr kontrole geliyor .doguma alirken sonda taktilar takan kisiden hic ama hic mennun kalmadim.sonra doguma aldilar ameliyathanedekiler cok iyilerdi sagoslun lar anestezi doktoru da sezeryani yapan doktor da.odalar temizdi .hergun temizleniyor odalar. Ben iki kişilik oda da kaldım tek kişilik oda da var hangi oda boş sa o an seni oraya alıyorlar ben gittiğim de neredeyse hiç boş oda yoktu. Ağrım çok oldu 40 dk boyunca ağrıdan oldum ağladım çığlıklar attim gelip ağrı kesici yapmadılar. Çünkü iki tane hakkım varmış gün içinde esim yazın eczaneden aldım geleyim yapın dedi onu bile doktor lar iletişime geçip yapmadı hemşire sonradan daha kötü olunca gelip yaptı o hemşire aşırı kötü bir hemsireydi isteseydi doktorla iletişime geçebilirdi.onun dışında tüm hemşire ler co kıyıdır özellikle bebek hemşiresi.sezertan iki gün normal doğum olunca bir gün kalıyorsun Doktorlar günde 1 defa vizit atıyor. Belirli ziyaret saatleri var ama bazı durumlarda esneklik gösteriyorlar.
Adenala aysima41 Biz hasta ziyaretine gittik tek kişilikti ama doğum yapanlara da tek kişiliktir sanırım
Adenala Betul-97 Bilmiyorum henüz muayene olmadım Burda yazan arkadaşlar isim veriyordu arama yerine yazarsanız çıkar bence
hunilimom Betul-97 Ömer bey benim 2. Kızımda ko doktorum o zmaan Gölcük devlet hastanesindeydi harika bir doktor
Aminea Betul-97 ben bir çok doktora gittim çoğundan memnun kalmadım tek memnun kaldığım en ilgilisi emine Bihter hanımdı. Harika ilgili ve çok Güler yüzlü muayeneden sonra öğle arası girdi öğle arasında koridorda rastlamıştım sonuçlarımı göstermek istedim rica ettim beni bekletmedi hemen baktı. ❤️
Adenala Blcn_13 Valla ne desem yalan olur canım ben daha gitmedim özelde muayene oluyorum ama doğuma o kadar para veremem malesef özelde dedim araştırayım ben de
Ozglsri Adenala bende gebze yüzyılda takipliyim ama iki sene önce doğum yaptığım hastane değil resmen bozmuş kendini hatta doktorumun tavırları bile değişmiş farklı doktora geçtim yine özel hastane hissiyatı vermedi resmen tavırla karşıladı beni neden doktor degistirdin diye. Ben oraya neden 900 lira para veriyorum mu sorguladim bu seferde. Şimdide hastanede kuvezde cocuklarin ölümüne sebep oldu diye haberler çıktı kafam karıştı iyice. Doğum için şehir hastanesini düşünüyorum ama çok korkuyorum. 🥺
Blcn_13 Adenala itibar bey vardı gorumcemin sezeryan ameliyatını gerçekleştirdi harika bı doktor , tatilde bı doktora gitti doğum sonrası ameliyat dikişi o kadar güzel atılmıştı ki diğer doktor hayret etmişti , yani benim bildiğim tek doktor o
Ozglsri hunilimom Ömer beyi bende araştırdım herkes çok memnun sanırım orada doğum yapicam bende ama korkuyorum devlet ilgilenilmezse diye
hunilimom Ozglsri şehir hastanesinde yapmadım ama devlette iken Ömer beny nöbetine denek getirdim baştan sona doğumda o vardı nöbette olduğu zamanlar genelde kendi geliyor doğuma
Ozglsri Blcn_13 çok teşekkür ederim bide benim merak ettiğim doğumdan sonra hemşireler ilgili mi acaba benim ilk doğumum çok kötü geçti sabaha kadar hemşireleri başımda beklettim resmen o yüzden korkuyorum devlet hastanesi diye
Aminea Mutlubiranne41 normal doğum mu yaptınız doğumdan sonra bebeğinizi hemen yanınıza verdiler mi ben bi kaç kişiden iyi şeyler duymadım odaları hariç.
hunilimom Aminea normal doğum da bebek senimle birlikte gidiyor odaya ama sezeryanda önce bebek sonra anne gidiyor
fatos41 Aminea merhaba ne gibi iyi şeyler duymadınız acaba merak ettim bende şehir hastanesine gidiyorum ve fikrim değişmezse orada doğum yapmak istiyorum da o yüzden bilmek isterim
Mutlubiranne41 Aminea normal doğum yaptım canım seni normal odaya alıyorlar o odada doğum yapıyorsun bebişi giydirip hemen veriyorlar sonra başka bir odaya alıyorlar odalar tek kişilik özel hastaneleri aratmiyolar2 saate bir kontrole geliyorlar
Busraustb41 Gebeliğimin başından beri oraya gidiyorum hastane çok güzel çok temiz doğumuda orda yapıcam biraz araştırdık tek kişilik odalar var ama sanırım denk gelirse veriyolar