prensesannesi_2227 Kızlar 7+5 ım bulantılarm cok arttı normalde kızımda prilam kullanıyordum doğuma kdr da kullndm hatta rahattım 2.gebelıgm ılacı kullnmama ragmen sbhtan beri öğürmekten halsz düşmekten yoruldum var mı baska ılac bıldıgınız kullndıgınız
Ahsennesli prensesannesi_2227 prillam kullanıyorum mecbur başka çaresi olmadı bende. Prillamda eh işte yine devam bulantı maalesef 😭
Seren111 prensesannesi_2227 bende 4 haftalığım mide bulantısından ölüyorum çıkartmadım hiç ama çok bulanıyorum herşeyden tiksindim her koku midemi kaldırıyor
Zseda prensesannesi_2227 Prilam maalesef bende de ise yaramıyor. 3 tane aliyorum bana mısın demiyor. 11 haftaligim bende kusmalarla devam. Geçenlerde bende başlık açtım baya bir şey yazan oldu. Yoğurt ye,ayran ic ya da işte kahveye limon sık yut diyenler. Ben yoğurt Bi tek yiyebildigim için bulantim olduğu an yoğurt yiyorum bide ac kalmamaya çalışıyorum yoksa daha fazla oguruyor insan
Eymenmomm Beyaz leblebi,tuzlu kraker,yeşil elma bana bunlar iyi geliyordu ama en büyük yardımcım prilamdi
Zeyasln prensesannesi_2227 zofer kullanıyorum ama her doktor önermiyor doktora danışın verirse daha etkili
B1cnm 5 haftadan başladı bulantılarım şuan 13 haftalığım cok kötü olduğum zamanlar acilden serum taktırıyorum sende halden düştüğün zamanlar serum iyi gelecektir
prensesannesi_2227 B1cnm eşim sağlıkcı aslında ama evde olmyor akşam gelıyor gunduz genelde kotuyum akşamda yemkten sonra uyku bastryo uyuyorm 🤭 surklı bsyler yemeye clşyorm bulantı azaltmak ıcın ac kalınca brzda bulantı artıyo