neanladinyurdagull Nazli05 ilk çocuğumda 34 de geldi 35 de sabah suyum geldi doğuma gittim ama ikinci çocuğumda normal muaneye gittim sancı çıktı suni eklendi vs 3 gün suni cektim 38+1 de doğurdum suyumda gelmedi nişanımda doktorum doğum zamanı suyumu kendi patlattı