M18a17 sweetmom1 bende 37 de oldum çatı muaynesini nstde sancı cıkinca muayne etti eve geldim 2 saat sonra filan sümük gibi peceteye geldi ara ara geldi bu yeşilli sarılı gibi 2 gün devam etti ara ara gelmesi sonrası bişey olmadı
Falancahanim M18a17 Merhaba aynısını bende yaşadım açıklık muayenesi yaptılar ve birkaç gündür tarif ettiğiniz şekilde akıntı geliyor her tuvalette, acaba bakıldığı için mi tetikledi yoksa nişan mı bende çok merak ediyorum
M18a17 sweetmom1 çatı muayenesi den sonra öle bı sikayetim oldu 2 gün ara ara gelmesiyle sonrası yok .oyuzden merak ediyorum bizden gelen sümüksü nisanmi kabul ediliyo .bı kere gelen bişeymi bu yoksa doğum olan kadar yada sancin gelene kadar devam mı eder nişan bunu çok merak ediyorum
M18a17 Falancahanim belkide bakıldığı için tetiklemis olabilir fikir yurutemeyince aklıma bu geliyo dediğiniz gibi .ilk gebeligimde bı kere geldi nişan oda kahverengi gibi biseydi ertesi gün doğum yapmıştım .bundaki gibi o akintiyla hiç karsilasmamistim.burde hamilelegimin başından beri hep enfeksiyonla geçirdim fitillerle acaba diyorum gelen iltihap olabilirmi diyorum .o sumsuksu parçalar geldikten sonra benim akıntım normal bı akintiya döndü .enfeksiyon da olabilir diyorum kendimce
Bebikoannesi Bende 37+4 üm dün çok yoruldum belim felan ağrıdı lavaboya gittiğimde sarı sümüksü gelmişti bugün de hafif gelmiş akıntı olsa sürekli gelir diye düşünüyorum bende merak ediyorum nişan mı diye 😂
Falancahanim M18a17 Benim hep hafif enfeksiyon oldu hamilelik boyunca ama hiç böyle akıntı gelmedi, tıpaç gibi yani bildiğin katı ve yoğun. Muayeneden sonra gelmesi de cabası. Bir parmak da açıklığım var ilerliyor mu bilmiyorum tabi
Bebikoannesi M18a17 dün aksam bide bugün geldi her zaman ki akıntıdan farklı sümüksü yoğun sarı bisey
Cicekliannee Bebikoannesi yaa benim de nişanım geldi ama nst de sancı çıkmadı. Sizin nasıl ilerledi süreç. Bu arada bebeğiniz hayırlı olsun 🥰
M18a17 Bebikoannesi yaaaaa🥰🥰gözünüz aydın Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah .darısı bizlerin başına inşallah sağlıklı bı şekilde
Mayisss Benimde çatı muanesi sonrası gelmeye başladı sarı çok koyu da değil kıvamı ama böyle sanki gelmeden önce vajinada küçük baloncuklar patlıyor gibi hissiyat veriyor bugün baya yoğun gördüm iç çamaşırında 39+4 benimde
M18a17 Mayisss bende ,39+1 benim bu gün çok çoğaldı akıntım .birde dediğiniz gibi vajinadan bı ses cikiyo tuhaf
Nazli05 neanladinyurdagull her ikisinde de geldimi bide aynı saatlerdemi geldi benim de ilkinde geldi şimdi ikinciyi bekliyorum
neanladinyurdagull Nazli05 ilk çocuğumda 34 de geldi 35 de sabah suyum geldi doğuma gittim ama ikinci çocuğumda normal muaneye gittim sancı çıktı suni eklendi vs 3 gün suni cektim 38+1 de doğurdum suyumda gelmedi nişanımda doktorum doğum zamanı suyumu kendi patlattı