Aşımın 2. Dozunu oldum bugün, normalde sola dönüp rahat yatardım ilk dozda aklıma gelmemişti sola yaptırdım rahat yatamadım günlerce ağrısından uyuyamadım bugün de sağıma yaptırdım soluma rahat yatayım diye ama illa ters olcak ya bugün de sağıma yatmak istiyorum 😂 ağrıdan uyuyamıyorum